چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: از اواخر جمعه (6 اسفند) با نفوذ یک سامانه جدید بارشی،‌برای شمال غرب،‌سواحل دریای مازندارن،‌دامنه‌های البرز و دامنه‌های شمالی زاگرس وزش باد،‌بارش باران و در مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا، ‌بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی در روز چهارشنبه ( 4 اسفند) برای نوار شمالی و شمال شرق کشور بارش باران ،‌وزش باد و در مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

در روز پنج شنبه با عبور نسبتا سریع موج تراز میانی جو ابتدا در مناطقی از شمال غرب ،‌دامنه های البرز و سواحل دریای مازندارن بارش‌های پراکنده باران و برف پیش‌بینی می‌شود،‌ از اواخر وقت این روز از میزان بارش در شمال غرب کشور کاسته شده و شمال شرق کشور را نیز در بر می‌گیرد.

از اواخر روز جمعه با نفوذ یک سامانه جدید بارشی،‌برای شمال غرب،‌سواحل دریای مازندارن،‌دامنه‌های البرز و دامنه‌های شمالی زاگرس وزش باد،‌بارش باران و در مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود،‌انتظار می‌رود که در روز شنبه ضمن تقویت بارشی این سامانه،‌دامنه فعالیت آن از مناطق غرب ،‌جنوب غرب کشور و سپس شمال شرق کشور را نیز در بر بگیرد.

براساس این گزارش همچنین غبار آلود بودن آسمان جنوب غرب و تا حدی غرب کشور در سه روز آینده به ویژه در روز جمعه دور از انتظار نیست.

به گزارش ایلنا،‌امروز آسمان تهران صاف تا نیمه ابری و در پاره‌ای نقاط همراه غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد است. همچنین دمای هوای تهران امروز بین 3 تا 13 درجه سانتیگراد متغیر است.

کد خبر 129034
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز